sobota 10. října 2009

Fotbalová invaze na Letné

Pomóc, na Letné je zase fotbal. Tentokrát mezinárodní,což je snad ještě horší než ta jejich pivní liga. Už několik dní se nemluví o ničem jiném, dnes samozřejmě přijelo plno mimořádných vlaků s energickými vandaly a už od rána je na Letné k nevydržení. Zrovna jako na potvoru jsem potřebovala dopoledne jet pryč, což se díky polským nájezdům ukázalo poněkud komplikované. Ale zase to vedlo k tomu, že jsem nakonec zaparkovala dál než obvykle, tudíž jsem se vyhnula nájezdu fanoušků na auta v okolí stadionu.
Jak se blížil večer, horor nabýval na intenzitě a nedovedu si představit,co bude po zápase. Zcela nevlastenecky si přeji prohru, protože to pak zběsilí Poláci nepodniknou pustošivé útoky na okolí.Jenže zase to udělají zběsilí Češi,takže vlastně si člověk nevybere. Herečka Květa Fialová hrdě šíří své krédo, že nenávidí muže, sex a sport. Já s ní v otázce sportu, konkrétně tedy vrcholového fotbalu, bez výhrad souhlasím. Ostatní mě snad v životě nepostihne,ale člověk nikdy neví,co ho na stáří potká:-)
Zatím to odnesl sport.

2 komentáře:

  1. J8 si na tebe včera vzpomněla! měli jsme totiž navečer taky cestu do centra (za kulturou) a jen doufali, že Poláci nebudou mít stejnou trasu... ty reportáže o nich byly (pro mne) dost šokující. Mně sport nevadí, pokud ho nemusím aktivně provozovat a pokud mě neomezuje a neobtěžuje to, co s ním souvisí. Ta Letná by asi nebylo místo vhodné pro můj trvalý pobyt ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. No byla to hrůza a to jsem zdaleka neviděla vše, neb při fotbale jsem zalezlá jak krtek. Ale přežila jsem já i auto,ale vztek mám vždycky pořádný. 4tet je úplně jiná dimenze. Letná je jako fotbalový skanzen.

    OdpovědětVymazat