pondělí 5. října 2009

Mezinárodní den učitelů

    Dnes je Mezinárodní den učitelů. Mám k tomu vztah jako k Mezinárodnímu dni zvířat. Vůbec jsem netušila, že takový svátek existuje. Podle mě je den učitelů vždycky v březnu, kdy se narodil Komenský a ten den také oslavuji. Dnešek neznám, nechápu a nevím, proč a z jakého důvodu má být dnešek mezinárodním dnem učitelů. Ví to někdo? Asi abychom vyhověli normám EU, ale s tím jako euroskeptik rozhodně nesouhlasím. Den učitelů je 28. 3. A dnešek je prostě jen falzifikát. Jediné, co je na něm hezké, je svátek Elišek. Jednak mám sympatickou sestřenici Elišku a druhak, Eliška Rejčka je moje oblíbená historická postava. Znáte jí? Neříkejte ne, jinak Vás zahltím informacemi o nejlepší královně českého středověku! A ještě na závěr drobnou noticku ohledně mojí knížky – pan nakladatel říkal, že bude DOTISK! Odnikud nikam bude mít druhé vydání! To je v podstatě pro mě bomba, vždyť nás čeká vánoční trh. Takže ten den není zas tak hrozný. Ale den učitelů to fakt není.
Eliška Rejcka



A ještě pohled na moderní výuku podle Komenského:-)

1 komentář:

  1. fakt??Tak to jsem tedy taky nevěděla a nechápu to už vůbec:-(

    OdpovědětVymazat