neděle 23. května 2010

Moje šílené století

    Od Ivana Klímy na mém stole. Jsem zvědavá. Sice to asi moc nesouzní s Letnicemi, které připadají na dnešní neděli, ale to vím jenom proto, že při psaní zírám do kalendáře Krásné paní, kde je plno zajímavých detailů. Z tohoto zdroje také vím, že dnešek je vhodný na úpravu vlasů, jelikož jsou dny panny.:-)Těžko bych tímto argumentem přesvědčovala kadeřnici, tak se budu muset spolehnout na domácí úpravu. Zatím můj účes souzní s názvem knihy, kterou se chystám začít číst:-) Jistě to bude čtení dramatické a neveselé, ale ta podmračená neděle k tomu přímo vybízí. A při té exkurzi do minulého století mě napadá otázka, zda někdo nemá mezi svými žijícími předky lidi, co byli totálně nasazení, a měli by chuť o tom trochu povyprávět? Je to téma citlivé a osobní, pár statečných jedinců jsem již oslovila, ale nové dojmy a zážitky by jistě byly inspirativní. Pro knihu, kterou chystám. Prázdniny se blíží a během nich já píšu. A materiálu není nikdy dost. Tak kdyby, děkuji předem. Jinak blahopřeji Vladimírovi k svátku:-) a jdu se ponořit do šíleného století.
  

3 komentáře:

  1. Bohužel, nikdo mě nenapadá...ale popřemýšlím

    OdpovědětVymazat
  2. A jaká je kniha ? Viděla jsem i druhý díl

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha je docela zajímavá, i se hezky čte. Jen u ní nemohu vydržet, odkládám a zase se vracím. Ale je to zajímavé čtení

    OdpovědětVymazat