neděle 22. srpna 2010

Kleopatra

Ne, že bych po Řecku odjela do Egypta za Kleopatrou.:-) Včera mi pro setkání s ní stačil výlet na Hrad. V rámci shakespearovských slavností zde proběhlo slovensko - české představení Kleopatra a Antonius. A štěstí nám přálo, počasí bylo přímo luxusní. A představení v podstatě také. Pominu-li trochu guláš v historii, představení jako takové se mi líbilo. Už dávno jsem neslyšela slovenštinu v její ryzí podobě a tady jsem si užila až až. I herecké výkony stály za zmínku, nejvíc asi exceloval Luboš Kostelný v roli Octavia, ale líbil se mi i Antonius- opravdu fešák:-)Prostě, příjemné zpestření letního večera s krásně nasvícenou Prahou na závěr, jako třešinkou na dortu.

1 komentář:

  1. Večery byly o víkendu nádherné, ideální pro večerní kulturu:-)

    OdpovědětVymazat