pátek 6. srpna 2010

Na veselejší notu


  Týden na vsi mě moc optimismem a veselím nenaplnil, tak si říkám, že zpátky v Praze, chtělo by to něco veselejšího:-) Při pohledu na kalendář se mi vtírá Hirošima, ale to by byl příliš černý humor. Ovšem vydolovat něco vesejšího v dnešním pošmourném dni nebude zase taková brnkačka. K pousmání může třeba být, že jsem úmyslně jela v pátek po obědě, kdy, podle mých předpokladů, měly kolony mířit z města ven. Ovšem uvízla jsem už před Nuselákem a plížila se přes Prahu skoro dvě hodiny. Vždycky trnu, že se moje škodka uvaří a já zastavím i ten šnečí provoz, protože nebudu vědět, co s tím. Někdo mi kdysi poradil, že v podobných případech je dobré v autě zatopit. Topila jsem tedy jako blázen a přijela na Letnou jako vařená langusta.
    Tady zas nešlo zaparkovat, protože naše modré zóny rozkopali plynaři, tak jsem další půlhodinu hledala místo k zaparkování. Domů jsem dorazila skoro za tři hodiny (normálně je to cca padesát minut). Naštěstí víno v lednici dokázalo vrátit moji energii na přijatelnou míru. K smíchu by mohlo být i to, že na venkově si všichni myslí, jak jsem na Odnikud nikam zbohatla. Že žádné honoráře nechodí, berou jako moje mlžení. Budu muset prohodit pár slov s panem nakladatelem, jinak budu vypadat pořád jako tajemná mlžící lhářka. Ráda bych se něčím pochlubila, ale není čím. Jinak je život na venkově nevyčerpatelnou studnicí námětů a minitémat, ke kterým se hodlám postupně vracet. Dnes ovšem relaxuji v klidu domova. Žádný fotbal, všichni pryč, rýsuje se klidný večer. S klávesnicí, protože nová kniha už se béře do finále.  Relaxační muzika a nějaký humoristický román. Aby se našlo nějaké to veselo:-)

3 komentáře:

  1. Hlavně, že nejní ten fotbal :o)) Krásný relax

    OdpovědětVymazat
  2. Nás přepadla nějaká protivná viróza, tak nám taky není do tance...
    Jo, na vesnici asi opravdu nevysvětlíte, že jste vydáním knížky nezbohatla:-)
    Přeji, ať ta relaxační muzika a humoristický román zaberou:-)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to sbych taky nečekala, že bude front do města:-(

    OdpovědětVymazat