úterý 14. září 2010

Klony útočí

Každý bacil, který jsem nezlikvidovala poctivým odchodem na nemocenskou, bleskově naklonoval. Jsem tedy totálně zdeptaná, asi jako moje ilustrační foto. A nechápu, jak mohou ty viry tak zmutovat, že z obyčejného nemluvení mám rýýbu jako hrom. A volnou asociací si vybavuji, že jsem četla, že pojem ryba jako takový je už v EU zakázán. Místo ryba se používá termín živočich pocházející z aquakultury.:-) Asi se mi rýma vráží na mozek a čtu a nerozumím. Protože jestli toto je pravda, pak vskutku klony útočí. Radši půjdu zítra k doktorovi....

3 komentáře:

  1. no jo no... Unie zakazuje kdeco. Třeba moravským vinařům pěstovat odrůdy, které zde rostly po dlouhé roky. Zakázané rybě bych se ani nedivila. Přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko uzdravte se. A mozek máte v pořádku někdy z té unie de strach. To když kdysi EU poukazovala na malé švédské jakody páč se jí líbili ty veliké "duté" z Itálie. Jenže pak je ochutnali, no

    OdpovědětVymazat