pondělí 27. září 2010

Psí počasí

"Je nejvyšší čas, abys skočil do obchodu!" přikazuje manželovi žena.
"Ale drahá, vždyť tam leje tak, že by psa nevyhnal!" protestuje muž
"A kdo ti říkal, abys bral Azora s sebou?":-)
   
    Co jiného, než vymýšlet hlouposti a bavit se jak se dá, lze v tomto hnusném počasí dělat?:-) Zachariáš nechtěl ani na procházku. Čteme Psí anekdotář:-)

6 komentářů:

  1. .))))))))))))))))) psi pocasi....a jak svinsky leje .)))))))) dakujem za pobavenie hned z rana

    OdpovědětVymazat
  2. Máš u mě jitko, neco malého na blogu

    OdpovědětVymazat
  3. :-)) dobrý!
    ... ale jinak už mám toho deště pokrk- copak je to normální, aby 4dny lilo???

    OdpovědětVymazat
  4. Tak vtip je opravdu vydařený!!! :oD

    A vidím, že nejsem první, každopádně i u mě na blogu pro vás něco mám. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Vtip je dobrý, vylepšil mi dnešní deštivý večer:-)

    OdpovědětVymazat