čtvrtek 16. září 2010

Sex versus úmrtí

Tak moje sociologické zamyšlení v minulém týdnu vedlo k těsné výhře sexuálních témat. Když píšu o sexu, sledovanost se zvyšuje maximálně. Ještě, že nejsem na sledovanosti hmotně zainteresovaná, protože to bych musela sex vnutit do každého textu. Pak již zmiňovanou mortalitu, a ještě mě napadly drogy. Ty mění nejen lidské povahy a osudy, ale i školní diktáty a význam slov.  Text:  V Praze se sjeli sportovci z celé země je dnes naprosto nepoužitelný, i když metodika proti němu vůbec nic nenamítá:-) To je něco podobného, jako když moje maminka hlasitě přemýšlí, kde sežene dostatek trávy. Vnoučata valí oči a lámou se smíchy, zatímco ona nechápavě hledí na jejich veselé kreace. Dumá totiž o potravě pro králíky, zatímco myšlenkové pochody pubescentů se ubírají úplně jiným směrem. Nejvíc je ale dostala, když jim bezelstně sdělila, že oběd bude, až budou mít s dědou po píchání. To jsem se domnívala, že se dětem od smíchu něco přihodí. Chudáci staříci zatím bojují s cukrovkou, která komplikuje tátovi důchod. A mamka mu poctivě píchá inzulín. Jenže vyprávějte to puberťákům. Ve všem vidí dvojmysl.  A mně tím pádem zvyšují sledovanost.:-).

2 komentáře:

  1. Jo..chuděra babička...to je prostě život..tak rychle jde dopředu.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky to znám. Ty dvojsmysly...člověk aby se bál otevřít pusu...:o)
    Ale u sjetí se sportovců jsem vyprskla i já...holt už jsem asi taky nakažená. :o)

    OdpovědětVymazat