sobota 4. září 2010

Velká sláva v malém městě

    Byla jsem dnes pozvaná na městské oslavy do Neveklova, které si připomíná 725 let od svého založení a je tedy jen o kousek starší než já. Přijala jsem ráda, všechno co zavání historií, mě vždycky potěší. A sem měl přijet sám Adam Řepa. Komu to jméno nic neříká, nemusí propadat panice, je to zdejší lokální panovník, který se tady zjevoval někdy v šestnáctém století. Program odstartovala divadelní hra Jak je důležité míti Filipa. Tenhle Wildeův kousek mám opravdu ráda a je zajímavé se podívat, jak se s ním poprali místní ochotníci. Nutno konstatovat, že se ctí. Nu a pak už, pod taktovkou Alexandra Hemaly, který to celé uváděl, vypukly klasické městské oslavy. Hudba,tanec, kouzelník, hasiči, stánky, občerstvení. Hodně zajímavé bylo vystoupení benešovských hornů, to byl parádní hudební kousek. A pak Milan Uhde přebíral čestné občanství. Počasí bylo milostivé, lidé se bavili a tak léta páně dvoutisícího desátého potomci lidí z roku 1285, kteří město založili, hezky oslavili jeho existenci.
rytíř Adam Řepa

hasičihasičky
umělecký truhlář v akci

staré vozy

lovecké trofejekouzelníka to vše s muzikou

3 komentáře:

  1. No myslím, že neveklov je fakt starší než ty, Jitko:-)Doufám, že sis to i při svém "věku" užila:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Musel to být moc příjemně strávený den :o)

    OdpovědětVymazat