neděle 3. října 2010

Díkůvzdání

 Neděle je jako stvořená k poděkování. K takové mojí vlastní bohoslužbě. Poděkování za milé ocenění. Dostalo se mi ocenění za kreativitu. Nu, nemyslím si, že bych zrovna já byla extra kreativní, spíš vytrvalá:-), ale moc mě to potěšilo. Nejsem člověk, který umí přijímat chválu, proto mě to i zaskočilo. Samozřejmě, příjemně. Kdo byl tedy ten člověk, kdo mě ocenil. Jde o trojlístek šikovných a milých žen, které si sami ocenění víc než zaslouží: Vlaďka, Andy a Handy. Dámy, děkuji nastotisíckrát a moc si toho považuji:-)
Co všechno takové blogovyznamenání obnáší. 1) Poděkovat.
Děkuji, mnohokrát a srdečně.
2) Umístit logo na svých stránkách
Umístěno:-)
3) Dát odkaz na osobu, která Vám ocenění věnovala
Odkazy jsou barevně vyvedené:-)
4) Napsat o době sedm věcí, které mohou být zajímavé pro ostatní
Tak tady nevím, co asi tak může být zajímavé pro ostatní. Řekla bych, že nic. Nicméně sedm věcí jen tak o sobě snad dám dohromady.
Jsem divadelní člověk- baví mě prkna, co znamenají svět. V minulém životě jsem asi byla hérečka.
Snažím se psát knihy - už se mi povedly dvě a ještě pár povídek ve Slepičí polévce pro českou duši. Ale to už je hodně dávno.
Miluji Zachariáše z Hradce- díky němu jsem se stala zaníceným pejskařem.
Jsem trochu don Quichot- jinak bych asi nemohla učit děti (a přes vše řečené je učím ráda)
Objevila jsem kouzlo automobilismu a na stará kolena ráda brázdím české (bohužel rozbité)silnice.
Těší mě historie, asi jsem se nenarodila do správné doby. V minulosti se cítím líp.
Miluji ticho a nesnáším hluk v jakékoliv jeho podobě.
5) Nominovat sedm tvůrčích blogů
I to bude oříšek. Všechno nebo nic. Čtu, obdivuji a vážím si všech. Mám-li vybrat, vyberu zítra, sedmičku kreativců na začátek nového týdne. Tím pádem splním i body číslo šest a sedm, dát odkazy a upozornit na ocenění.
Dnes přeji hezký zbytek neděle všem, přeji, aby byla bohu milá, protože dnes je Bohumila a to je můj tatínek, který má tím pádem svátečnější neděli. Stejně jako bude info o výstavě ve Veletržním paláci, který se stal terčem dnešní mojí kultury. A držím palce holkám baskeťačkám:-) Ať jsou zlatě kreativní:-)

2 komentáře:

  1. ty sis nominaci zasloužila..a je to pěkných sedm:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi líbí vaše sedmička:-) A souhlasím, že si tu trojnásobnou nominaci zasloužíte!!!

    OdpovědětVymazat