čtvrtek 7. října 2010

Hodinový manžel

Jak jsou ty pojmy relativní. Když vyrazím do hodinového hotelu, tak to asi s mou morálkou bude trochu na štíru. Když mluvím o hodinovém manželovi, nemám na mysli nic erotického a nemravného:-). Naopak to svědčí o tom, že v naší domácnosti se nenachází žádný domácí kutil. A pak nezbývá, než volat manžela hodinového, protože ti vícehodinoví mají úplně jiné starosti. O této fungující firmě jsem již několikrát slyšela i četla, na vlastní kůži, respektive kuchyni, jsem ji vyzkoušela teprve nyní. Během nedávného malování vzalo za své několik věcí. Některé natrvalo, jiné by se snad daly opravit. Daly, samotným jim to nějak nejde:-). A po několika marných pokusech se zjistilo, že ani amatérsky se neopraví. Profesionál se tedy dostavil včera odpoledne. Hezky, elegantně, s kufříčkem. A vzápětí bylo vše hotovo. Dvířka drží, světla svítí, voda nekape. Pěkně po sobě uklidil, usmál se  a byl pryč. Prostě profesionální manžel. Dobrá služba skrytá za relativně matoucí pojem. Hodinovou manželku by asi pánům nikdo neschválil.:-)

6 komentářů:

  1. Na jakém čísle se ta perla dá ulovit?... :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Dost dobrá služba...ale náš tatík, ač taky zaneprázdněn, by to nevydýchal. Si holt musím počkat... :o)
    A finančně...jak hluboko zatne sekyru? Dá se to?

    OdpovědětVymazat
  3. :-)) tedy abych pravdu řekla, když jsem viděla v inzerátech tento pojem poprvé, měla jsem úúúplně jiné asociace, než pána, co uzdraví kapající vodovodní kohoutek :-)) Teď už vím, co to znamená, ale stejně mi to vždycky přijde úsměvné :-)
    Můj manžel je taky hodinový. Čekám HODINY!! než začne udržovat naši domácnost, ale musím říct, že pak je precizní. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vlaďko, já si ho vygůglila:-)
    Ayo, sekyrku to zaťalo přijatelně,tedy přijatelně k naší nešikovnosti, protože když jeden nadělá víc škody než k užitku, je skoro každá cena dobrá. Pětistovku na hodinu. Naštěstí tu byl jen hodinu, na celý den bych ho angažovat nemohla.
    A hodinový manžel od Markéty mě tedy úžasně pobavil. Vtipná jako vždy:-)

    OdpovědětVymazat
  5. no taky bych ho užila..a taky čekám ty hodiny:-)

    OdpovědětVymazat