pátek 8. října 2010

Srážka

    Naštěstí nikoli s blbcem, i když… :-)¨
   V pátek je někdy těžké dostat se domů a neuvíznout v zácpě. Proto ráda jezdím později, kdy už všichni šílenci opustí stověžatou matičku v klamné vidině venkovské idyly, a pražské ulice jsou tím pádem volnější. Dnes to ale nešlo, a tak jsem se v odpoledních hodinách šnečím tempem posunovala směrem k Letné. Celkem mi to nevadilo do okamžiku, kdy se mi na zadek nalepila tramvaj, nemám ty řinčící kolosy ráda a jsem vedle nich docela nejistá. Zřejmě jsem nebyla nejistá sama,:-) neb chasník s dodávkou stojící přede mnou,patrně v představě, že je doma na dvorku:-) se náhle rozhodl couvat. A já mohla jen valit oči, protože couvnout přes řinčící čtrnáctku nebylo kam a auto přede mnou evidentně nehodlalo zastavit. Zastavilo až o mě, samozřejmě. Lekla jsem se tedy pořádně, vylítla jsem ven a sebekriticky musím přiznat, že jsem byla krapet hysterická:-). Chlap tím pádem nevěděl, z čeho má být vyděšený víc, jestli ze mě nebo z pochroumaného auta. Kulisu tomu dodávala řinčící tramvaj, samozřejmě. Naštěstí, náraz nebyl prudký, auta vydržela, a když jsem se uklidnila, byla jsem schopna za ním přejet i do klidné vedlejší uličky. Tam už jsme celou crash situaci vyřešili lidsky, vskutku nešlo o nic vážného, tak jsem se mohla už v klidu rozloučit a bez nehody dojet domů. Do města jsem se tím pádem vydávala sockou, na další drama v nekonečné páteční zácpě jsem neměla nervy. Praha byla plná Skotů, kolem Staromáku i nechutně opilých a hlučných. Jinde vypadali celkem kultivovaně, všichni ve svých národních sukýnkách. Potlačila jsem nemístnou zvědavost některému ji zvednout a přesvědčit se, že jsou pod nimi skutečně naostro, jak se tvrdí. Ale dobrá výchova zvítězila a nic nevhodného jsem neudělala. Asi i proto, že mě těšilo, že ty davy nemíří na fotbalovou Letnou, ale kamsi do Edenu. Nakoupila jsem dárky pro maminku Věru, která dnes slaví svátek. A vlastně i pro celý zbytek rodiny, protože devadesát procent jejích členů má narozeniny a svátek v říjnu. Je to u nás takový plodný měsíc:-)A pak už klasický páteční večer, naštěstí, bez další srážky:-)



1 komentář: