čtvrtek 11. listopadu 2010

Běh

Tak jsem se zase jednou rozhodla přejít od slov k činům.  A běhám.  No, jestli se tomu valivému pohybu, který po setmění provozuji ve Stromovce, nechá říkat běh. Tušila jsem, že to nebude snadné, ale je to snad ještě horší.  Jsem takový "Rolling stone" v reálu. Poklidně se procházející pejskaři zděšeně uskakují v domnění, že je buď zemětřesení, nebo zase propadl tunel Blanka. Naštěstí to netrvá dlouho, neb brzy moje plíce a nohy nevydrží, tudíž po několika málo minutách je po projekci. Nevím proč, ale vždycky krátce po doběhu mě rozbolí zuby. Asi nějaký zvláštní reflex. Včera jsem zhroucená lapala po dechu před domem, když tu u mě přistála Policie. Vyděsila jsem se, že snad budím veřejné pohoršení anebo hůř, že mi jedou poskytnout první pomoc, protože vypadám jako po infarktu. Naštěstí potřebovali jen nějaký dotaz ohledně nájemníků našeho domu, asi tam máme nějakého delikventa, který se ovšem musí skrývat v ilegalitě, protože ho nenašli. Mně tedy poděkovali a s pohledem starostlivě upřeným na moji zarudlou strhanou tvář odjeli. Asi také měli strach, abych jim na chodníku nezkolabovala. Běhání zatím zjevně nesvědčí mému společenskému styku. Nicméně, těší mě to a hodlám vytrvat. Jen jsem zvědavá, jak dlouhoJ

4 komentáře:

  1. Držím pěsti Jitko ať Vám ten běh vydrží! však ono se to poddá a co nevidět budete běhat jako laň. Tu Stromovku Vám závidím, jezdívala jsem tam venčit Holynky aby taky viděly tu krásu. Také jsem toužila zasadit si tam svůj strom. Jenže jednou jsme se ze Stromovky vrátili domů, zapli TV a viděli ten ohromný kráter co tam po nás zbyl

    OdpovědětVymazat
  2. drzim palce neh to vydrzi co najdlhsie...ja s tou vytrvalostou tiez hodne dlho bojujem :) a ona zatial vzdy zvíťazí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky držím pěsti. Začátky jsou vždycky nejhorší,taky jsem měla problém to udýchat, když jsem začínala a to jsem mladší. Ono se to poddá, jen vydržet. A nepřepínat se:-). Janka

    OdpovědětVymazat