úterý 23. listopadu 2010

NECHCI SVOBODU

Ne, že bych tímto zoufalým výkřikem přivolávala totalitu, i když ona je v jiné podobě už dávno zpátky:-(. Já jen nechci pana Svobodu za primátora. Nemám nic proti němu osobně, neznám ho. Ale když se propůjčil k té nechutné šarádě, která se tady v Praze hraje, co to asi bude za člověka? A pak, že lékaři jsou morálně na výši. O tom nás ostatně dnes a denně přesvědčuje David Rath, a Svoboda, ač z jiné strany, bude naprosto stejný. Otázka je, jestli vůbec má cenu psát, že je z jiné strany, když se kluci tak rychle a hezky dohodli. Dokonce na pracovišti pana Svobody. Slyšela jsem v rádiu jakousi akční ženu, která nelenila, a napsala dopis na vedení nemocnice, zda to pan Svoboda upekl v pracovní době a zda si také ona, jako občan, může přijít do porodnice vyřídit své politické a občanské záležitosti? Odpovědi se jí dostalo velmi neurčité, politicky korektní. Prostě bláboly. Pan Svoboda samozřejmě může:-( Vedení nemocnice už v něm vidí primátora a proti němu prostě nepůjdou. Otvírá se mi kudla v kapse, když vidím, co se v Praze děje. Ne snad, že by mimo Prahu bylo líp, ale Praha se mě týká a tak pláču na zdejším hrobě. Marně. Demonstrace nepomohla, volby byly k ničemu a do sebe zahleděný a patrně už rozum ztrácející prezident si klidně řekne, že nebesa se nezboří, když se ty dvě strany spojí!!!Strany, které stojí na opačném konci politického spektra, strany, které nikdo nechce, jen ony dvě se chtějí navzájem. Uf, to jsem se rozohnila. Defenestrace na ně, nic jiného už situaci nevyřeší. A žádné do odpadků, aby se zvedli a zase běželi dál. Pěkně na kopí, jako za husitů. Protože jinak v téhle zemi, v tomhle městě, nemá cenu žít. Anebo zase jako za komančů, vytvořit si svůj svět, stáhnout se do ulity, pěstovat si to své chalupaření a stydět se za lidi, co nám vládnou. Já se tedy už stydím pěkně dlouho.

4 komentáře:

  1. Hm, z téhle SVOBODY se taky neraduju... a celkově mi ta situace přijde dost tragická - co se morálky týče :-(

    OdpovědětVymazat
  2. I když nejsem z Prahy,považuji to za tragedii a se vším výše napsaným souhlasím.Výstižné foto :-((

    OdpovědětVymazat
  3. Sice nejsem z Prahy, ale u nás to není o nic lepší a děje se tu dost podobné...
    Nu, ono to není lepší asi nikde v ČR a děje se to všude.
    Obrázek velmi výstižný, pocity mám stejné.

    PS: Ohledně defenestrace na kopí se přidávám, kdyby chyběly, tak jedno máme doma :-)

    OdpovědětVymazat