čtvrtek 30. prosince 2010

Soutěžím, tedy jsem:-)

Jsem od přírody soutěživý typ. Ne nikterak dravý, naopak. Jen si občas ráda zahraju, zasoutěžím. A jelikož pan nakladatel mi tvrdí, že se nemá usínat na vavřínech a pořád se o něco pokoušet, pokusila jsem se poslat novelku do soutěže Knižního klubu. A jelikož tam jde o hlasování, nechávám tady odkaz, a kdyby tam náhodou někdo zabrousil a ukázka, kterou organizatoři vybrali, ho zaujala, může mi, prosím, kliknout hlas. Jmenuje se Vystěhování . Ovšem v té záplavě rukopisů....vždycky zas a znovu žasnu, kolik grafomanů je mezi námi. A v tom moři se jeden snadno ztratí. Přesto se pokouším. Takové odnikud nikam:-) Prostě soutěživý typ:-)

4 komentáře:

  1. Přečteno, odhlasováno ;) A líbilo!

    Do nového roku přeji hodně zdraví a úspěchů!

    OdpovědětVymazat
  2. Pohodový nový rok, zdraví , pevné nervy se studenty a hlavu plnou dobrých nápadů Vám přeje Janka

    OdpovědětVymazat
  3. Hlasovala jsem...jsem přesvědčená, že číst se tobude dobře,,jako odnikud nikam..

    OdpovědětVymazat