neděle 16. ledna 2011

Muži,kteří nenávidí ženy

Milénium od Stiega Larssona už mi leží na nočním stolku pěkně dlouho. Dnes přišel jeho čas. Je to pořádná bichle. Všichni to ale chválí, tak jsem zvědavá. Těším se. Mám ráda dlouhé příběhy, tak jen se začíst.

5 komentářů:

  1. Hm, tak já se nezačetla, fakt to nějak nešlo... Ale ty 2 filmy jsem už shlédla.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj bratr si na čtení knížek od Larssona bere dovolenou :o)

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobrý nápad, zkusím se zeptat ve škole, prázdniny by bodly:-) Sama jsem na to zvědavá, co to přinese.

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá dobře, miluji tlusté knihy. Čtení po nocích je můj relax.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, máš už jistě dočteno :-)) Já si ji v sobotu přivezla na prázdniny- v knihovně nedostatkové zboží!! Ústřední 6.v pořadí... tak jsme fakt zvědavá... Schrouplas to?

    OdpovědětVymazat