středa 26. ledna 2011

Unavená

...láskou unavená… je text regionální hudební skupiny Keks, na které jsme protančili mládí a na jejíchž textech jsme ujížděli ještě kolem maturity. Dnes se ovšem cítím unavená nikoliv láskou (bohužel:-)), ale prací. Je notoricky známé, že leden je ve škole pekelný měsíc, a když k tomu ještě přibudou třídní schůzky, cítím se jako vyždímaná houba. A to ještě nemám napsané vysvědčení. Písmenka a čísla se mi pletou před očima a přes veškeré masáže mám pocit naprosté vysátosti. Do toho řeším šikanu, různé slovíčkaření, kdy si každý interpretuje vyslovené po svém, samozřejmě známky, papírování, prostě leden v celé své parádě. To, že před měsícem byly Vánoce, mi přijde jako sci-fi. Nějaké svátky klidu a míru bych uvítala právě teď. Zatím jsem jen unavená, prací unavená.:-)

6 komentářů:

  1. pocity stejné, unavenost skoro přechází do mrtvolného stavu... mám dost!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Posílám nějakou tu pozitivní energii! Myslím, že moje oblíbená "Rejčka" je daleká tomu,aby házela flintu do žita.Každé povolání, pokud děláme s živými bytostmi, je vysávající a náročné a tak přeji hodně síly, zdaru a nadhledu. Jitko, díky vám věřím v dobré a trpělivé učitele s tak nic jiného než hodně trpělivosti! :o) V.

    OdpovědětVymazat
  3. Vlaďko, děkuji, pozitivní energii potřebuji. Doufám, že se z toho vyspím, teď jsem na tom jako Wlčice:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Posílám hodně síly a energie. Věřím, že za pár dnů - po vysvědčení - bude lépe. Jste moc prima učitelka.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky tak Jitko....ovšem to ilustrační foto, to je snad chudák nějaký ukrajinec :oD

    OdpovědětVymazat
  6. Prostě žena,
    co sahá na dno ...
    A až odtud se dá odrazit!
    Pak prostě jen tak, kradmo,
    vzít ze zálohy vlastní svit
    a zář rozdat okolí
    (Pokud nám to dovolí)

    OdpovědětVymazat