čtvrtek 27. ledna 2011

Zpátky ve hře

jsou dvoje kalhoty, s lítostí kdysi uložené na lepší časy (a už se zdálo že na věčné časy a nikdy jinak) hluboko ve skříni. Ale podařilo se mi udolat pár kil a tím pádem se gatě vrátily zpátky na pořad dne. Nutno konstatovat, že mi to řádně zvedlo náladu. A k tomu náhodně odposlechnutý rozhovor:
 "Dík zavolej."
"Komu?"
"Tobě přece."
"Mně?!!"
"No jistě, že tobě."
"Mám zavolat sama sobě?"
"Kam bys volala?"
"Teď mi tady říkáš zavolej!!!!!"
Chvilka nechápavého  ticha, pak úlevný plesk do čela.
"Ale já ti děkovala. Za olej, který jsi mi koupila...."
Nu, to umí jen čeština. Byl to takový veselý den ve staronových kalhotách.To má hned svět barvu růžovou:-)


5 komentářů:

  1. Gratuluji! Závidím všem, co mají pevnou vůli a bojují sami se sebou! Také bych nějaké ty "gaťky" našla, ale chybí mě ta správná motivace.Tak dík zavolej! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k úspěšnému boji s kily :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko vy hubnete tak rychle, že zmizel i můj původní koment:o) Tak ještě jednou veliká gratulace a ty velké kaťata honem pryč z baráku !

    OdpovědětVymazat
  4. Gartuluju...vůbec nemám vůli av olej je dobrej:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Velká gratulace k boji s kily!!! A volej? Zasmála jsem se, ale když takhle mluví moje děti, tak mám chuť je zaškrtit. :-)

    OdpovědětVymazat