sobota 12. února 2011

Cizinec

Navštívil mě cizinec a přinesl mi zprávu o neočekávaném dědictví. Několik nemovitostí a kupu peněz. Docela jsem zírala.:-)
A kdyby to byla pravda, asi bych ani neviděla na klávesnici. Realita je ovšem taková, že Cizinec mě vylákal do kina. Na Johnnyho Deppa.  Mě, odpůrkyni popcornu, zavedl do Slovanského domu, který je pachem pražené kukuřice doslova prosáklý. Ale byly prázdniny a Johnny Depp je pastva pro oko. Už od dob Střihorukého Edvarda pro něho mám slabost. Dokonce jsem kvůli němu viděla i Piráty, ač nejsem vyznavačkou tohoto typu filmů. A přestože je Johnny v reálu takřka trpaslík, takže potkat se ve skutečnosti, určitě si do očí nehledímeJ, na plátně je to prostě fešák. A tak jsem šla. Dopoledne, když jsem měla to volno. A byla to paráda, myslím to kino. Skoro nikdo tam nebyl, v sále tři, kde se Cizinec promítal, jsme byli 4 - slovy čtyři. To je pro mě ideální počet diváků. K tomu žádný popcorn ani Cola, pohoda. Žel, tím to končí. Takovou slátaninu jsem už dlouho neviděla. Typický příklad toho, jak ani hvězdné obsazení mizerný film nezachrání. Pravda, Benátky, kde se rádoby akční komedie či thriller nebo co to má být, odehrává, jsou krásné. Ovšem jako průvodce Benátkami to anoncováno nebylo. A že by mezi hlavními představiteli fungovala nějaká chemie, to tedy vůbec.  Prostě ani love story, ani drama, takový kočkopes, jehož finální pointa řadí na úroveň přihlouplé telenovely.  Sice na Johnyho je pěkný pohled, ale film je k ničemu. Takže raději nechodit. Takový cizinec, jaký mě napadl v úvodu, by byl daleko lepší. I když tenhle Cizinec je vlastně Turista, nu, kočkopes:-)


3 komentáře:

  1. Nedavno som citala celkom vtipnu recenziu na idnes a Vas nazor je uplne rovnaky, tak to asi fakt bude pekna slatanina s vystavnymi Benatkami a Angelinou:-)

    http://kultura.idnes.cz/recenze-cizinec-je-reklama-na-sterilni-krasu-angeliny-a-benatek-pvc-/filmvideo.aspx?c=A110128_150859_filmvideo_tt

    OdpovědětVymazat
  2. Recenzi jsem žádnou nečetla, ale ti dva mi dohromady jako pár nešli... Je vidět, že jsem měla dobré tušení...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na to prostě nepůjdu,dám si říct:-)

    OdpovědětVymazat