úterý 8. února 2011

Zlobivá technika

Zdá se, že i technika potřebuje prázdninové volno. Každopádně si ho tedy vybírá. Nic nefunguje tak, jak má. Doufám, že je to jen dočasné, protože investovat do oprav nebo dokonce do něčeho nového by rázně nabouralo náš rozpočet. Tak se nestresuji a čekám, kdy se ta neposlušná technika umoudří a začne zase hezky poslouchat na slovo. Zatím z toho nejvíc profituje Zachariáš, jsme celé dopoledne venku. Ovšem bláto má až za ušima. Teď naštvaně odpočívá, protože finální koupel mu zkazila radost z toho, že se tak báječně zamazal. Mě zase těšilo, že jaro už je cítit ve vzduchu. Kéž by to vydrželo:-)

2 komentáře:

  1. Nevím tedy co vám doma nefunguje, ale samo se to většinou nespraví. Chce tomu pomoci, třeba i jen malou domluvou. Jak říkával můj kolega v práci, když bral do ruky kladivo: "Mírnými poklepy dosáhneme žádaného účinku." :)
    Já jsem kdysi pojal toto téma jako Zradu.
    Tak ať ty techno prázdniny jsou co nejkratší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak ať si to zachariáš užije...mezi námi.to třikrát denně mýt psa už mě nebaví:-(

    OdpovědětVymazat