pátek 18. března 2011

Britney Spears-nahoře bez

 Nedávno jsem v jednom kanadském filmu viděla tento trik s Britney v titulku. Prý se pak neuvěřitelně zvedne sledovanost stránky. A jelikož jsem žena zvědavá, i v čínském horoskopu Opice, nedalo mi to, abych to nevyzkoušela. A pokud se tu objeví nějací noví klikači, nechť je to reklama pro mou knihu Odnikud nikam:-)
Můžou si jí i koupit.
Návštěvnost 61-to je při vložení:-)

7 komentářů:

  1. Určitě to funguje! i mě to přitáhlo silou blesku ...

    OdpovědětVymazat
  2. Nu, mám pocit, že to funguje určitě:-)Jsem zvědavá kolik to bude:-)a když ty vaše pokusy sleduji, tak mám chuť to vyzkoušet taky:-)
    hezký víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Na mne to tedy nefungovalo. Ja sem od jisté doby chodím pravidelně na každý článek :).
    Bývalou popovou princeznu vidět nemusím, ale tu Vaší knížku bych okouknout mohl. Objednám.

    Takže to vlastně zafungovalo! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad, že bych se inspirovala? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. :oD i mě starou zvědavou opici to nalákalo :o))) Tak se koukej prodávat ...pfuj pfuj pfuj..pro štěstí !

    OdpovědětVymazat
  6. :-D Také jsem opice a moc mě to pobavilo :-))).

    OdpovědětVymazat