úterý 8. března 2011

MDŽ

Slavíte MDŽ? U nás doma trochu ano. Ne, sice rudými karafiáty, ale kytička se objeví a je to i hezký důvod vypít si sklenku dobře vychlazeného sektu. Každý důvod k oslavě je dobrý:-). Navíc nejde o svátek komunistický, jak si všichni myslí, byť ho soudruzi docela úspěšně zprofanovali. Moje třída mě dnes přivítala recesistickými slovy, soudružko, dovolte, abychom vám jménem uličního výboru poblahopřáli k dnešnímu svátku. A jelikož svítí slunce, byla jsem vstřícně naladěná, tak jsem jim soudružsky poděkovala jako mladým nadějným pionýrům, a za odměnu jsem nezkoušela:-). Za nás to tehdy tak fungovalo:-). Ale hlavně mě potěšili, že znali pojem uliční výbor, zjevně tedy z toho dějepisu něco ví:-). Na oplátku jsem jim vysvětlila, jak to s tím svátkem ve skutečnosti bylo, a oslím můstkem jsme se dostali do nedávné minulosti. Tím chci říct, že se o nedávných dějinách ve škole mluví, a dost otevřeně, ač média tvrdí opak. A dnešek navíc není jen Mezinárodním dnem žen, svátek slaví i Gabriely- ty tedy mají dva v jednom. Ve finále je ještě masopustní úterý, které kdysi dávno patřívalo šibřinkám. Ty už asi dneska nikdo nezná. A tak slavíme MDŽ:-). Ženy, blahopřeji:-)


Strýček Google mi nabídl tuto ilustraci. Neodolala jsem:-)

5 komentářů:

  1. Tak tedy dodatečně jménem ZV ROH předávám sadu toaletních mýdel a poděkování za odvedenou práci. To poslední, ač nejsem členem ČSSD, myslím zcela upřimně.

    OdpovědětVymazat
  2. My šibřinky i masopust známe, u nás se i pořádají :-)

    OdpovědětVymazat
  3. CHlapci jsou bezva svátek slavím stále a dostávám 3 rudé karafiáty s asparagusem,dávám je do křištálové vázičky a mám báječný pocit, že jsem si nikdy a nikým nedala něco vzít a také stále chodím do kostela odjakživa a stále, vše mám ve své moci je to fajn, zdraví Daja!

    OdpovědětVymazat