pátek 4. března 2011

Posilovna

Pro zpestření začínám hádankou, cože to je na obrázku?
Jistě není těžké uhodnout, že jde o hrazdičku. Přesněji řečeno mezidveřní hrazdu, kterou nabízí sportline mezi svými posilovacími stroji. Na posilovací a veškeré hubnoucí stroje jsem takřka expert:-) Vždycky si myslím, ba co víc, jsem o tom přesvědčena, že když podobné monstrum zakoupíme domů, budu cvičit jako ďábel. Odpadne totiž výmluva, že posilovna je daleko, že tam musím značkově oblečená, a že se mezi těmi vysportovanými těly necítím dvakrát nejlépe. Což je mimochodem nejen výmluva, ale i pravda. A tak máme doma rotoped, který po několika úvodních odjetých kilometrech výborně slouží jako odkladač šatstva. Poté se v naší domácnosti povalují nejrůznější rotany, kruhy, obruče,steppery, činky, pružiny. Prostě malá posilovna by se u nás pěkně vybavila. Vrcholným kouskem bylo zakoupení veslařského trenažeru, o kterém jsem byla skálopevně přesvědčena, že mě zbaví tukových polštářů na břiše, a že ho tudíž musím nutně mít:-). Nezbavil! A jelikož na něj se oblečení věšet nedá, tak dost překáží. Nejde schovat pod postel ani skříň a tak přes něj skáčeme. Také sport. Nejvíc to samozřejmě baví Zachariáše, který má skvělou prolézačku:-)  A tak paradoxně ve finále největší službu udělala již zmiňovaná hrazdička, na které se dá posilovat, vyvěsit bolavá záda a hlavně, nezabírá žádné místo. Malá, ale šikovná:-) Měli jsme nákupy začít právě s níJ

5 komentářů:

  1. Mezidveřní hrazdička je skvělý vynález.
    Máme jí doma, a je multifunkční - když na ní zrovna necvičíme, má tam malá Val zavěšenou houpačku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ted jsem se zasmála...moc hezky napsané! Rotoped jako odkladač šatstva máme taky. Posilovny nesnááášííím.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc jsem se pobavila,jsme na tom podobně:-))

    OdpovědětVymazat
  4. :oDDD už to mám za sebou...rotoped před lety výhodně prodán. Doma zbylo už jen kolečko z dob Rajka Dolečka, to tak nepřekáží ale je taky k ničemu. Hrazdička vypadá jako dobrý typ na dárek !

    OdpovědětVymazat
  5. Rotoped občas použiju k jeho původnímu účelu, jinak na něm jsoukabelky a slamáky a nejraději ho používají děti. Hrazdičku se chystám koupit tak nějak už delší dobu muži na to jeho posilování, tak děkuji za připomenutí!

    OdpovědětVymazat