pátek 6. května 2011

Amorův šíp

nás nezasáhl, byť je květen, lásky čas, ale šípů kolem nás létalo dnes plno. Vyrazili jsme na lukostřelbu. Je zajímavé objevovat netradiční aktivity a lukostřelba k takovým patří. Byl to trochu výlet, jeli jsme na Prahu 4, kde jsme se, pár kroků od tramvaje, v podstatě ocitli uprostřed přírody. Lukostřelnice Jasa nás přivítala v plné parádě a tak jsme se mohli ponořit do tajů nového sportu. A není to vůbec snadné. Zatímco třeba na obrazovce to vypadá elegantně a jednoduše, v reálu je to docela záběr. A když ještě má někdo olšové ruce jako třeba já, odnese si i pěkné modřiny. Moje levá paže vypadá, jako bych se aktivně sjížděla heroinem, modrá tam hraje všemi barvami. Ale zážitek to byl úžasný. Asi jsem objevila nového koníčka. I dětem se to líbilo, byl to pro nás úspěšný wandertag. Někde jsem se dočetla, že americká herečka Geena Davis se na lukostřelbu vrhla někdy dlouho po čtyřicítce a vystřílela si nominaci na olympijské hry. Tak mám ještě šanci. A Londýn za dveřmiJ


                                          To bohužel není můj terč. Nějak jsem se netrefila:-)


3 komentáře:

  1. Jeeej, vzpomněla jsem si při čtení, že jsem na táborech taky zkoušela střílet. Myslím ale, že do terče mi to vůbec nešlo. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No mně by to nešlo určitě:-)

    OdpovědětVymazat
  3. V dobách mé ranné puberty a zbožňování máyovek jsem si luk ku střílení vyrobila :-). Mám myslím někde i fotku. Pak v době pozdější, už s mužem jsem si v Praze vyzkoušela střílení z kuše a taky to nebyla žádná sranda. Kuš byla totiž pěkně těžká. Ale to míření mi celkem šlo.
    Tak pokud se z toho stane nový koníček, přeji dobrou trefu.(bavilo by mne to, jen tady u nás máme jen klasickou střelnici,tam bych s lukem asi neuspěla :-).

    OdpovědětVymazat