pátek 13. května 2011

Nefungujeme

Mám ráda třináctku a pátek třináctého obzvlášť. Dnešek ovšem naplnil pořekadlo o nepříliš úspěšném dni. Nic nefungovalo, ani strýček Google, a to je co říct. Navíc mi ten totální výpadek vymazal záznamy a komentáře, což  mě poněkud rozladilo. Nefungovala ani škola, ta je ale kvůli maturitám stejně vzhůru nohama. Odpolední seminář, kde jsem tvrdla do šesti, byl o týraných a zenužívaných dětech, tedy téma poněkud depresivní. Všichni jsme odsud odcházeli jako spráskaní psi. A na Letné zase fotbal, takže helikoptéra hlídá potencionální chuligány. To je sice na jednu stranu dobře, na stranu druhou doma neslyšíte vlastního slova a třesou se nejen skleničky a obrázky, ale hlavně moje nervová soustava. Aby toho nebylo málo, tak si nějací mladíci vybrali naši střechu k páteční párty. Samozřejmě, s náležitým hudebním doprovodem. Původně jsem dnes chtěla psát o stoletém výročí letu Jana Kašpara z Pardubic do Chuchle. Zaujalo mě, že se má konat i dnes, v replice letadla, jako připomínka stoleté události. Ovšem let se nekonal, nebyly vhodné klimatické podmínky. Dnes prostě nefungovalo nic. Pátek jak vyšitý. Asi budu muset přehodnotit svůj vztah ke třináctce:-)

6 komentářů: