pondělí 9. května 2011

Svět knihy

   Blíží se knižní svátek, a o víkendu se lze potkat s milovníky knih na Výstavišti. Loni jsme tam prezentovali Odnikud nikam, tak šlo vlastně o pracovní záležitost. Letos žádné povinnosti, jen zážitky. Jsem na ně zvědavá. Pravda, letošní leitmotiv, kterým je arabská literatura, je mi poněkud vzdálený (ostatně jako celý arabský svět), ale to neznamená, že se letos na Výstaviště nevypravím.  Třeba zažiju příběh jak z Tisíce a druhé noci, což je téma literární soutěže, které se naši děti účastnily. Tisíc a jedna noc je, myslím, poněkud zprofanovanéJUrčitě ale propadnu lehké skepsi, ty mraky knih mě vždycky naznačují, že přidávat další výdobytky na tu obří hromadu, navíc v době, kdy nikdo nečte, je trochu nošení sov do AthénJ. Ovšem vždycky mě to rychle přejde. Stejně jako mě přejde předsevzetí, že si žádnou knihu nekoupím, a pak vleču jak soumar takové množství literatury, že do letadla by mě nevzaliJ. Z té záplavy květnových svátků se ten knižní trochu vymyká, ale určitě je velmi příjemný. A letos z něj lze odjet na bruslích na Rohanské nábřeží, kam v neděli nesmí auta a místo nich tam vlítnou in-linisté. To jsem zažila v Paříži a byl to zajímavý zážitek. Praha se zjevně inspirovala a tak v neděli lze projet Prahu na bruslích a s knihou v ruceJ


2 komentáře:

  1. Už se těším! To zas bude průvan v peněžence :-) ...a Majda chce jít se mnou...

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den!
    Asi nejkrásnější reklamu na Vaši knihu teď vidím u Amelie. Reklama necílená, ale o to krásnější!

    OdpovědětVymazat