úterý 28. června 2011

Dodatek k dětem v restauraci:-)

Tak tento nápis jsem objevila v jedné kavárně na Letné.   
            
                                Ponechávám bez komentáře:-)

5 komentářů:

  1. Tahle cedule je nápaditá, upozoňuje, ale nezakazuje.U nás v jedné restauraci bylo přímo napsáno, že neobsluhují děti do šesti letg, což mi přijde lehce diskriminační.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, tak na Letnou bych nešla,když jdu s vnukama, jdu tam ,kde mají dětský koutek, chápu,že děti se nudí,když já srkám kávičku a mám nožku přez nožku.Někde se musí začít,když dnešní trend je o hospodách a kavárnách, hernách a vinárnách!Daja.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý deň,

    Práve sme objavili váš blog a veľmi sa nám páči. Chceli by sme vám ponúknuť možnosť jeho publikácie na našom ženskom portáli a prosíme vás preto o e-mailový kontakt, kde vám môžme zaslať ďalšie detaily ponuky.

    Ďakujem vopred!

    Silvia
    redakcia Zaria.cz
    skarasova@kankan-group.com

    OdpovědětVymazat
  4. Rejcko, pobavila jsem se. Jeste by tam melo ale byt napsane, co to znamena chovat se slusne. Myslim, ze meritka jsou v tomto bodu odlisna. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Děti mám dvě a jsem i pro kavárny bez dětí. Chápu, že je třeba mít místo, kde se bude dít v klidu vypít káva :)

    OdpovědětVymazat