středa 8. června 2011

Scarabeus

   Někdy člověk objeví poklad přímo za humny. A tak já objevila na Letné galerii, o které jsem dosud neměla ani tušení, a která jistě stojí za to. Scarabeus. Dnes jsem do jejích prostor byla pozvána na vernisáž výstavy, tudíž jsem se dostala do míst, která mi dosud byla zapovězena.:-)
 Výstava se týkala svatebních fotografií,samozřejmě těch starých, takže šlo o exkurz do dávné minulosti. Hezký a nostalgický.  Nejkouzelnější ovšem byla zahrada,patříci ke galerii a k muzeu kávy, což všechno se skrývá pod krycím názvem Scarabeus. Drobnou vadou na kráse byla lehce střelená návštěvnice, která se vetřela k našemu stolku a oblažovala nás svými moudry o papoušcích. A pak otevírací doba,kdy nás celkem bez skrupulí vyrazili v půl osmé s neotřesitelným argumentem, že končí. Nu, vzhledem k tomu, že jsme byli platící návštěvníci a zjevně bychom pustili nějakou kačku, je to jasný důkaz o konci pohostinnosti v Čechách. Ale jinak byl Scarabeus světlý bod dnešního dne:-)




1 komentář: