neděle 5. června 2011

Svatba

Již několikrát tento týden jsem zmiňovala, že život je někdy takový hořkosladký koktejl.  Asi proto mám v jednom týdnu pohřeb i svatbu, naštěstí ani jedno vlastní.
   V sobotu se vdávala naše půvabná mladičká kolegyně, která si jako místo svého vstupu do manželství vybrala jedno z nejkrásnějších míst v Praze, Vrtbovskou zahradu. A jelikož počasí bylo takřka na objednávku, šlo o úžasný zážitek, jistě srovnatelný s královskou svatbouJ.  Přestože jsem se v pátek nořila do syndromu vyhoření, a pomalu mě jímá hrůza, že jsem jím zcela ovládnutá, čas od času se blýskne na lepší časy, a na svatbě jsme si samozřejmě nemohli odpustit trochu recese. Tudíž jsme do zahrady napochodovali jako fingovaný filmový štáb, který se dožadoval veřejného manželského polibku a snažil se novomanžela přesvědčit, že dostat takovou krasavici zdarma není v dnešní tržní době prostě možné. I rekvizity jsme měli dokonalé, včetně natočené filmové gratulace, spokojenost novomanželů i potlesk svatebních  hostů nám proto byl náležitou odměnouJB. Diváctvo si opravdu mohlo vychutnat dublovaný manželský polibek.  Zbytek dne jsme již svými recesními vtípky nenarušovali, aby oba mladí mohli důstojně vplout do manželského přístavu. A povedlo se, svatba to byla krásnáJ     C

2 komentáře:

  1. No prostředí zahrad je vážně úchvatné... je fajn, že už i u nás nejsou obřady zafixovány pouze do obřadních síní- známá se minulý týden vdávala ve Stromovce- u Trojského koně :-)) paráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Zahrady jsou překrásné a jako místo pro vstup do manželství ...když se i počasí povede...dokonalé. Má dcera se vdávala také v zahradě, tedy dendrologické v Průhonicích ale tak nápadité kolegy se smyslem pro humor neměla.
    Se zpožděním dočítám Váš blog...a jsem moc ráda, že smutné chvilky ve vašem životě střídají i ty veselé..přeji krásné dny ...však ony budou co nevidět i ty prázdninové :o)

    OdpovědětVymazat