pondělí 5. prosince 2011

Dárek

Sama jsem netušila, že to všechno tak hezky vyjde. Jako bych to měla načasované, což jsem neměla. Jde o náhodu, i když na druhou stranu, pan páter Kusý nás minulý týden poučil, že náhody neexistují, že je to jen stav, kdy bůh zůstal inkognitoJ. Takže to všechno raději vnímám jako dárek k svátku, protože někdy se člověk musí obdarovat i sámJ. První a největší dárek je třídní knihaJ. Abych ale nevzbuzovala nechtěné asociace o skrytém workholismu, tak nejde o třídní knihu jako takovou, ale o již zmiňovanou
                             Třídní knížku do tramvajeJ.
Dneska  by měla ležet na pultech, huráJJ K dostání ve všech dobrých knihkupectvích, zcela jistě pak v LuxoruJ
  A jako nečekaná doprovodná akce se sešlo focení v Překvapení, které si dávalo za cíl podpořit předchozí dvě knihy. Vyšlo rovněž dnes. Dneškem jsou tedy už knihy tři a tři je přeci šťastné číslo.
 A všechny tři jsou v prodeji, takže si tady dovoluji vnuknout inspiraci na nějaký vánoční dárek. Já svoje dárky dostala už dnes, k svátku. A mám z nich opravdu ďábelskou radost a těším se na andělsky veselý večer. .....
....

7 komentářů:

  1. Tak to gratuluji trojnásob a ještě jednou a to nejvíc k dnešnímu svátku. Ať se Vám vše daří jako doposud, nebo ještě lépe.
    A k tomu, že se nic neděje náhodně...
    Jsem ateista, ale začínám trochu pochybovat. Minulý týden jsem se dozvěděla o jednom známém, že založil novou firmu, která by mohla být úspěšná. Tak jsem několik dnů myslela na to , že by mohl manželovi zavolat a nabídnout mu práci. Sice teď práci má, ale mimo svůj obor. No a co myslíte. V neděli zazvonil telefon... Tak uvidíme, co bude dál.
    Vašim knihám přeju hodně čtenářů a Vám hodně dalšíh knih. Obdivuju každého, kdo tohle dokáže.
    Hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  2. není nad to být originální :-)
    Gratuluju- ke knize, k svátku a přeju pekelně vydařený den :-))

    OdpovědětVymazat
  3. tomu říkám svátek!!!
    přeji Vám krásný svátek a knížce hodně spokojených čtenářů!!

    OdpovědětVymazat
  4. S několika minutovým zpožděním, přeji vše nej k svátku, ale hodně inspirací do pera!
    A brzo 3x3 knihy:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko,
    moc pěkný dárek jste sama sobě a vlastně i nám všem nadělila k svátku :-)
    Tak všechno NEJ !

    OdpovědětVymazat
  6. gartuluju se zpožděním, já jsem vůbec nějaká zpožděná:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobře napsáno! Přihlašuju se k odběru rss! Kde jsou?
    :-)

    Here is my blog :: vánoční dárky pro přítele

    OdpovědětVymazat