neděle 25. prosince 2011

Vánoční čtení

Pád titánů
Neděli, pokud to jen trochu jde, ráda zasvěcuji čtení. A sváteční neděle je ke chvilce klidného počtení jako stvořená. Ježíšek se pochlapilJ a tak je z čeho vybírat. Není sice úplně snadné uniknout vánočnímu mlsání a klábosení s návštěvami, ale dá se. Zejména, když je k čemu utíkat. Volba padla na mého oblíbence Kena Folletta. Mám ráda jeho romány Pilíře Země a Na věky věků, tudíž první díl trilogie Století nazvaný Pád titánů potěšil moje románové srdce. A je vskutku do čeho se začíst, příběh je rozehrán na téměř tisíci stranách. Ze středověku se autor přesunul do dvacátého století a v barvité fresce rozehrává osudy podbarvené první světovou válkou. Takže klídek v houpacím křesle, sklenka svařeného vínka, tichá hudba a čtenářské dobrodružství může začít. Po dvou stech stranách mohu říci, že čte se to vskutku pěkně. A ještě mám pořádný kus před sebou. Příjemné vánoční čtenářské dobrodružství.

5 komentářů:

  1. Kena Folleta čtu taky ráda, jen thrillery. Přeji pěkné počtení.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko..úplně vás vidím, tak pěkně relaxujte :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Follett u nás doma nyní kraluje :-)Pád titánů dostala pod stromeček dcera a už čte. Já čtu Pilíře a nejraději bych pořád četla, kdybych mohla.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ho v kindlu celého, jen najít čas...

    OdpovědětVymazat
  5. Já dostala od Ježíška Pilíře, tak také čtu :-))

    OdpovědětVymazat