úterý 3. ledna 2012

Krocení dravé zvěře

Či jiné podobné úkony připomíná návrat dětí do školy po prázdninách. VždyckyJ. Pravdou je, že čím delší volno, tím je to horší. V tomto směru tedy letošní kratičké vánoční prázdniny mnoho škody nenadělalyJ, i tak to ale stálo za to. Všichni si musí neodkladně sdělit svoje zážitky, pochlubit se vánočními dárky či vylíčit průběh svojí nové vánoční láskyJ. Kam na ně s nějakým učením. Zvuková intenzita vzájemného sdělování s postupujícím dnem vzrůstá, takže krátce před čtvrtou má jeden hlavu jak pátrací balónJ. Zítra snad bude podstatné sděleno a hladina hluku se ustálí na přijatelné míře. Pokud se o slovo nepřihlásí řemeslníci, kteří u nás měli budovat v letních měsících, a místo toho,jak je dobrým českým zvykemL, využívají nečekaně teplé zimy k tomu, aby nám sbíjeli a mlátili za okny. V době pololetních písemek obzvlášť pikantní. Jakoby vánoční pauza ani nebyla, hektika loňského roku je tu zpět s plnou parádouL

3 komentáře:

  1. já bych mezi tou smečkou nevydržela ani den:), opravdu nezávidím

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ráda, že šly holky konečně do školy...Néé že by si moje hlava s Jeníkem odpočinula, ale jedno dítě (i když vydá za deset) se dá zvládnout líp. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já aplikovala pro letošní rok heslo: vydržet, vydržet a zase vydržet!

    OdpovědětVymazat