čtvrtek 16. února 2012

Expreska

Trpím nějakým letenským syndromem.  Pravda, někdo by to nazval asi lenostíJ, ale letenský syndrom zní tak vznešeněji. Jeho podstata tkví v tom, že nerada opouštím Letnou. Nakupuji tady, chodím do kina, a co se týká restaurací, tak to je Letná takřka ráj. Proto jsem nejradši, když všichni přijedou na Letnou za mnou, protože Letná je takový stát ve státě a já jsem opravdu, ale opravdu línáJ přesouvat se někam do města (jak se v místním slangu označuje cesta do centra Prahy nebo třeba na nákupy do PalládiaJ).A co není na Letné, jako by nebyloJ. A nyní se tam objevila i posilovna. Ne snad, že by dříve nebyla, ale v tomto případě jde o tzv. Expresku, kde cvičíte jen půl hodiny- sice intenzivně, ale krátce, a jde o síť posiloven pro ženy. Tudíž Vás nevyvádějí z míry namakaní sportovci, kteří by se pohrdavě pásli na Vašich špecích a nevytvarovaných partiích. Věděla jsem o této síti už dávno, ale nebyla na Letné, tudíž pro mě neexistovalaJ. A ona už na Letné je a tudíž mi nic nebránilo ji vyzkoušet.  A je to zajímavá zkušenost, byť nevím,zda se mi stane návykem.  Půl hodiny tam poskakuji a snažím se cvičit na posilovacích strojích, které údajně mají mít dokonale úžasný vliv na naše svalstvo a postavu. Nu, jsem zvědavá, kdy se to projeví. Zatím mě spíš každý sval v těle bolí. Expresně jsem se odrovnala. Ale zase si mohu bez výčitek dát dobrou večeřiJ
  Ovšem nelze nostalgicky nevzpomenout na gymnaziální léta, kdy nás profesorka Burešová „týrala“ kruhovým tréninkem, ze kterého jsme se ulejvaly, jak to šlo. „Obviňovaly“ jsme ji, že nám chce "zatlačit prsa do podložkyJ." Puberta je hrozná dobaJ. 
A na starý kolena za podobné „týrání“ v kruhovém tréninku  budu platit. Nu, svět se prostě točíJ

P.S. Ne snad, že bych svým rádoby tělocvikem chtěla oslavovat sto padesáté výročí Sokola JJ
To jsem zjistila až ráno, že dneska bratři Sokolové slaví.Přišlo mi to jako zajímavá náhodná souvislost J J
Že na jejich počest cvičím. NáhodouJ
Zdar ..J J
PPP

5 komentářů:

  1. Taky jsem NĚCO ZASLECHLA o blahodárném vlivu posilovny na postavu:))).
    Nejbliší posilovnu mám 10 km od domova, takže je to kolikrát přemlouvání sama sebe, abych sedla do auta a jela. Ale pak už toho nelituji, endorfiny se vyplavují a nálada se zlepšuje:). S úbytkem váhy je to horší, ale já jsem trpělivá:). Každopádně posilovnu bez chlapů Vám závidím. Přeji hezký den - u nás je bílá sněhová clona.

    OdpovědětVymazat
  2. V zdravém těle zdravý duch! :)
    Tělo není zvyklé, proto nejdříve expresně protestuje. Když se ale vytrvá... Problém je, že já nikdy nevytrval. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem dnes poctivě slavila v tělocvičně,jen se ze mě lilo.A to bez cvičících strojů...:-))
    Sestry Sokolky ! Zdar !

    OdpovědětVymazat
  4. Už měsíc tam chodím, jitko..no zatím nevím, ejn s e nezadýchávám na eskelátorech.a.le koupila jsem si roční členství, tak musím vyděržať

    OdpovědětVymazat
  5. Andy, roční členství? To je tedy závazek. A baví Tě to? A jsou výsledky? Já se tedy cítím být víc zničená než posílená a zkouším zatím jen cvičný týden, na členství se moc necítím. Ale kdo ví...

    OdpovědětVymazat