úterý 14. února 2012

Valentýn

 Dnešní datum sice vybízí k valentýnskému zamyšlení, ale stávající mrazivo vede moje myšlenky úplně jiným směrem, než k nějaké vášnivé erotice. Navíc, jsem vyznavač spíš prvního května a to nikoli, jako svátku práce, ale svátku zamilovanýchJ. Valentýn je pro mě stejný import jako děda Mráz a toho tedy opravdu nemusím. Proto moje zamyšlení nebude valentýnské, ale futuristickéJ, respektive půjde o upoutávku na příští měsíc. Březen bude nejen měsíc knihy, ale také měsíc, kdy si připomeneme neblahé výročí vzniku Protektorátu a také sedmdesát let od začátku vystěhování. I proto bude přesně za měsíc moje autorské čtení věnované tomuto tématu. Již jsem o tom tady psala, ale protože jedním ze zásadních úkolů je nalákat do kavárny Alchymista posluchače a hosty, budu se tomuto tématu věnovat častěji. A začínat se má přes žaludek, tak mohu potvrdit, že u Alchymisty mají vynikající dorty a skvělou kávu. Tudíž si pochutnáte. I výběr mají pestrýJ. A u kávičky se pak dá vyslechnout i úryvky z Odnikud nikam. Těším se na naše setkáníJ.Přesně za měsíc.

1 komentář:

  1. Báječné pozvání,uvažuji jaký máš hlas,a proč to nevysílá radio,z Beskyd je to daleko ...Daja

    OdpovědětVymazat