čtvrtek 1. března 2012

Březen- měsíc knihy

Tak to je trochu sonda do minulosti, dnes už se měsíc knihy nepřipomíná, spíš jde o měsíc internetuL. Alespoň tak jsem to vnímala. Ale už loni, a letos znovu, jsem zachytila, že březen se opět pyšní přídomkem čtenářský, tentokrát jde o měsíc čtenářů. Možná proto, že dnešní čtenář se nemusí prezentovat jen tištěnou knihou, ale i knihou elektronickou či audioposlechem. Spíš ale proto, že akci vyhlašuje Svaz knihovníků s cílem zjistit reálnou situaci čtenářství v zemi. Jsem ráda, že se vracíme ke knize, březen jako měsíc internetu mě moc nenadchnulL A s knihou souvisí i Magnesia litera, která již tradičně probíhá v březnu. S ní se také probouzí můj soutěživý duchJM
 Můžeme se zúčastnit, respektive moje Třídní knížka do tramvaje, se může (okrajově) zapojit do letošní Magnesie Litery, v její čtenářské verzi. Jde jen o oblibu a podmíněno je to rokem vydání, protože kdyby mělo jít o nějaké předávání hodnot, já bych vyslala Odnikud  nikam. Ale je to hra, a i oddychové čtení jako Třídní knížka má právo na své místo na slunci. A jelikož letos hodně vázla distribuce, mohla by jí jakákoliv soutěž pomoci. Ne, že bychom si dělali ambice na vítězství, ale každá reklama je dobrá a i zmínka může pomoci. A navíc, je-li mezi Vámi někdo, kdo se u Třídní knížky pobavil a líbila se mu, třeba i pošle hlas. Pokud ano, tak předem děkuji. A ve finále se uvidíJ
Hlasovat můžete online tady:nebo pomocí pohlednic v knihkupectvích, knihovnách, školách či kavárnách. Hlasovat se dá také na mailovou adresu: soutez@magnesia-litera.cz a to až do 24. března.
A 28. 3. je křest, jakýkoliv bod v této soutěži by byl hezkým dárkem ke křtinám:-)

2 komentáře:

  1. Hezký večer, Jitko.
    Právě jsem odhlasovala a držím palce v souteži.
    Vaši Třídní knížku všude doporučuji, půjčuji a líbí se:-)
    Zdravím z Liberce. Eva M.

    OdpovědětVymazat
  2. Evo, děkuji moc, velmi si toho vážím. Potěšila jste mě. Zdravím ze skoro jarní Prahy a přeji hezký večer.

    OdpovědětVymazat