středa 14. března 2012

Den D

Dlouho avizovaná akce autorského čtení z Odnikud nikam je dneškem historickou událostí, máme to za sebou.Bylo to ovšem trochu jiné, než jsem čekala. Přišli opravdu jen ti nejvěrnější. Spousta práce tedy přišla vniveč,ale tak už to chodí, bohužel  Začínalo se v šest a končit se mělo maximálně o půl osmé, kdy kavárna Alchymista zavírá. Nakonec jsme se  sice rozcházeli až dlouho po deváté,ale s určitými rozpaky. Alespoň mě trápily,byť domů  se šlo s úsměvem a dobrou náladou. Průběh čtení byl očekávatelný a probíhal podle itineráře. Pan nakladatel moudře promluvil, Angelika Karonis krásně hrála a já jsem rozechvěle četla. Co naplánovatelné nebylo, byl počet a složení hostů, který byl nečekaně malý. Všichni se na poslední chvíli omluvili, nestíhají, práce, nemoc a co já vím co ještě. Sešlo se jen pár sympatizantů literatury,kterým tímto také děkuji. J I tak vznikla poměrně zajímavá diskuse, hlavně proto, že hostem byl skutečný odborník na historii,docent Jaroslav Šebek.J Zejména jeho povídání o Protektorátu by jistě bylo zajímavé pro širší spektrum posluchačů. Ale asi nemusí vždycky pršet, stačí, když jen kape. Musí stačit.  Děkuji proto srdečně a moc všem účastníkům zájezdu, kteří se na čtení podíleli. Jen nevím, co už víc udělat, aby se hosté dostavili. Přesto se troufale těším  na další čtení…Vlastně, už za dva týdny na křtu…. J

3 komentáře:

  1. Jednou jsem byla na autorském čtení. Málo místa, špatná organizace, autor drmolil, přeskakoval ze strany na stranu. Nemělo to prostě hlavu a patu.
    Buď ráda, že alespoň kapalo....

    OdpovědětVymazat
  2. Pro tento důvod mě moc mrzí, že jsem "venkovanka" poslední autobus domů k nám je v 19 hod, tak výlet na večerní čtení, se stává velice komplikovaný. Snad někdy najdu dobrovolného taxi:-D To pak bude moje odměna!

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, zasloužíte si více posluchačů !
    Já bych třeba ráda přišla , jen mám Prahu trošku více z ruky ;-)
    Nenechte se ,ale odradit a pište dál , moc ráda čtu Vaše příspěvky :-)

    OdpovědětVymazat