čtvrtek 22. března 2012

Galerie U Prstenu


Včera proběhla pracovní schůzka ohledně křtu Třídní knížky. Vyrazila jsem do Jilské ulice na setkání s paní Marií Holou, charismatickou majitelkou kavárny, abychom společně doladily detaily. Pachatel se prostě vrací na místo činu. A v mém případě se vrací rád. Takže do třetice se na křtu sejdeme v půvabné kavárně v centru města, kde ale zůstala zachována staroměstská atmosféra, nálada dávných kaváren a duch historického prostředí. Krom toho je ale nabídka aktuální a ceny vstřícné. Místo, jakých opravdu není v centru moc, tudíž jsem moc ráda, že zrovna tady se bude křít. Že s paní Vránovou, je pro mě velké potěšení.J Zpívat nám bude Ben Cristovao, což je můj žák a tudíž to ke Třídní knížce báječně pasuje. Pan nakladatel navíc chystá speciální (až sběratelskouJ) edici Třídní knížky, která bude k mání jen tady a na kterou jsem sama hodně zvědaváJ. Dnes jsme ale dolaďovaly časový harmonogram, menu a další nezbytné detaily. V příjemném prostředí u ochutnávky dobrého vína,které je fakt báječné, čímž bych ráda nalákala i milovníky vína,J to byla práce velmi příjemná. A navíc i přínosná, takže znovu tady mohu připomenut pozvánku na křest Třídní knížky 28. 3. do kavárny U Prstenu. A i když jde o Třídní knížku, Den učitelů a další školní atributy, žádné skryté myšlenky nemámJJ
Mám ale myšlenky nové a inspirativní, které by mohly zajímat školy či jakékoliv potencionální organizátory. Brzy to rozvedu víc, dnes jen upoutávkaJ.  Pro školy jsou tady nově v nabídce úžasné edukativní programy výtvarné či hudební výchovy, pro větší děti filmové techniky, pro menší děti loutky (kdo by nechtěl navštívit Jů a Hele v jejich domověJ), mohou si vyzkoušet animaci, zažít skvělé výtvarné dílny, čili jak se dnes módně říká, workshopy. A pro ty mimoškolní se tu jeví neopakovatelná možnost uspořádat cokoli v úchvatném prostředí přímo v centru. Ale jak jsem řekla, detaily dodám, dnes jsem Vás jen chtěla namlsatJ, vracím se ke křtu. Znovu skončím Horníčkem
                                   „Přijďte pobejt…“


Žádné komentáře:

Okomentovat