pondělí 23. dubna 2012

Noc plná vášně

...není mým dnešním tématem. Tím je noc plná filmů, což je pro někoho také vášeňJ. Pro nás je to školní tradice, a pro mě čím dál větší utrpení z nedostatku spánku, protože vydržet celou noc nespat je už najednou pro mě celkem nadlidský úkolJ. Nicméně, akce proběhla, pod intelektuálně vyzývavým názvem Noc filmožroutůJ.  Kdysi dávno jsme se inspirovali nocí reklamožroutů, kteří celé noci sledují v kině rozličné reklamy. To bych tedy už tuplem nevydrželaJ. My promítáme filmy. Od sedmi do sedmi.  Sice jsem se pokoušela prosadit myšlenku na sofistikovaný filmový klub, na filmy s nějakým přesahem, to ale děti moc nebere. Jsem proto ráda, když do nabídky propašuji alespoň  nějaký historický film. Tentokrát si děti prosadily komediální téma, tak jsem předpokládala, že se páteční nocí prosmějeme. Nu, děti se smályJ a to je hlavní. A skoro všechny vydržely nespat, což pro mě byl velký a zásadní problém. Ani hektolitry kávy nepomohly, tudíž jsem se nad ránem musela na hodinku sesunout mezi kabinetní vykopávky a zachrupnout s jedním okem otevřeným, jako voják na stráži míruJ.  Akce se ale vydařila, přes drobné stávkování techniky, kterou jsme ale ve finále udolali. Interaktivní tabule asi zjevně nejsou nastaveny na tak velký nápor aktivity. Ale daly si říct. Celkem ve třech třídách běželo asi dvacet filmů, takže milovníci filmů si opravdu přišli na své. A užili si i ti, co si nenechali ujít noc ve škole a vlastně si přišli jen tak pokecat s kamarády.  A domů odcházeli celkem svěží. Za to já byla jako praštěná ještě v neděli dopoledne. Nu, jak je vidět, noci plné vášně již nejsou pro mě. J


1 komentář:

  1. No, ona se jinak dělá noční, když jde člověk za zábavou a dobrovolně a jinak dobrovolně povinně, tedy z pozice služby a dozoru.
    Ale jinak musím říct, že mne ta vaše škola překvapuje, docela prima aktivity.

    OdpovědětVymazat