pátek 25. května 2012

Hackeři

Někdy mám dojem, že chodím do práce hlavně proto, abych sbírala historky na další knihuJ.
Některé historky se totiž od stolu fakt špatně vymýšlejí. Jako onehdá. Kolegyně vyrazila s dětmi do Pedagogického muzea. Vrátila se nadšená, že děti byly hodné, skvělé, nezlobily, prostě plno pozitivních přívlastků.  O dva dny později přišel mail z ředitelství zmíněné instituce. Naši hoši se nabourali do zdejšího počítače a zanechali tam po sobě nejen elektronickou stopu, ale i řadu vulgárních výrazů. Jakých jsem se od nikoho nedozvěděla, neb paní ředitelka psala, že se jí je příčí opakovat a z dětí jsem je následně nevypáčila. Podobně neškodné říkanky o Komenském a ženských, jakými jsme se v dětství „bavili“ my, to asi nebylyJ. Jelikož šlo shodou okolností o moji třídu, vyšetřování (ztráty třídní knihyJ) bylo na mě. Při identifikaci počítačových zločincůJ jsem se samozřejmě zdržela i titulování, kterými ztrátu vyšetřoval CimrmanJ, ovšem vyšetřování pachatele odhalilo, hoši se celkem bez problémů váhavě přiznali. Ovšem nutno konstatovat, že vůbec netušili, že způsobili nějaký problém?! J Ach, ty boží prostoto, řekla by moje babičkaJ. Nu, vysvětlili jsme si to, hackery jsem vyslala do muzea k osobní omluvě a jsem si jistá, že na učitele národů hned tak nezapomenouJ. Ale někdy člověk řeší věci….J


1 komentář:

  1. Tak snad jen aby se jeden neomlouval a druhý zatím nebyl opět u ono počítače. :)
    Myslím, že kdyby za nás byly takovéto možnosti, tak bychom u těch říkanek asi taky dlouho nezůstali. Tohle holt patří k dětství. Záleží na osobnosti jednotlivce a na síle kolektivu, potažmo party, kam až ta "alotria" vystoupají. :)
    Snad na ně nikdo neposlal psy, jako to potkalo ony hochy v Obecné škole, když se přišli omluvit za ty schované kruhy. ;)

    OdpovědětVymazat