čtvrtek 24. května 2012

Operace

Už delší dobu jsem plánovala změnu image. Jako správně konzervativnímu člověku mi to trvá dlouhé měsíce, nejdřív se na to musím vnitřně připravit, pak sama sebe přemluvit a pak se stejně třepu jako ratlík, jestli jsem to nakonec neuspěchala. A to i v případě takové vcelku nenáročné „operace“ jakou je nový sestřih.  Moje blonďatá hříva bez pravidelné kadeřnické údržby pravidelně imitovala buď lva, nebo zásah elektrickým proudem. Navíc trpím „nešvarem“ že mi vlasy poměrně rychle rostou, tudíž chodit bez odrostů vyžaduje pravidelnou návštěvu kadeřnického křesla. Svoji přirozenou barvu vlasů jsem neměla od puberty a tak jsem dospěla k myšlence, že je čas to vyzkoušetJ. Odkládala jsem to tak dlouho, že jsem se mezitím zařadila do kategorie dlouhovlasých, o to byl finální zákrok obtížnější. Nakonec jsem šla ke kadeřnici s tím, že to ještě odložímJ. Ovšem moje paní kadeřnice už byla připravená J že dnes se stříhá(také si musela projít vnitřní obrodou)J a tak se se mnou „nebavila“J a rázně na mě vzala nůžky. Nebyla sama, přizvala kolegyni, stály nade mnou a radily se, jak na to. Vskutku jsem si připadala jako při nějaké „operaci“, při které jste sice při vědomí, ale stejně už to jde mimo vás. A nad vámi stojí dvě kapacity, které se rozhodují nad nejvhodnější metodou. Dohola to nakonec nebylo, to jsem nevydýchala, ač jinak se barevných odrostů radikálně nezbavím. Vznikl z toho melírovaný ježek. A šok veškerého mého okolí. A vlastně i můj, pořád se lekám, když jdu kolem zrcadla a nemohu si na sebe zvyknout. Ale je to změna. Radikální.

10 komentářů:

  1. Změna se povedla, sluší Vám to:) Já jsem taky zastáncem občasné radikální změny, i když pak zažívám stejné situace při projití kolem zrcadla jako Vy:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko,
    radikální změna to je , to ano .
    Ale myslím, že se moc povedla :-)
    Moc Vám to sluší !

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo! to bych ti normálně řekla "Dobrý den"- úplně jiná!!

    ... to si někdo pořídí sadu vlasů na dvě hlavy, a pak se mu to nelíbí :-)) ... já s krátkými vlasy neumím existovat, potřebuju bezúdržbový styl.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko suprová změna...v létě oceníte :o) ..jinak se vaším dnešním příspěvkem ohromně bavím a nedávno jsem řešila podobné dííílema. A co se týče stříhání...to ony kadeřnice moc rády :o)))

    OdpovědětVymazat
  5. jo a to jsem chtěla...ty oči vám pěkně vykoukly :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší vám to, jsem podobně konzervativní, tudíž žádných velkých změn se ode mne mé okolí nedočká. A na krátký sestřih bych neměla odvahu, miluji dlouhé vlasy.

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, je to to nejlepší co tě mohlo potkat!Bezvadná změna,moderní a dynymická!Máš bezva střih který Ti sluší,studenti to jistě ocení! Daja

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji Vám dámy za milé komentáře (Markéto, na dvě hlavy snad ne:-)) pomalu si zvykám a podle Aranel se těším na léto:-) Ale pak se asi zase vrátím:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluju k odvaze, stálo to za to!!
    Moc Vám to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  10. Řekl bych, že ona "platina" a předchozí účes Vám moc slušely.
    Z oněch zobrazených polodetailů je vidět, že sestřih byl udělán hezky, ale pro posouzení změny mi chybí celkový obraz hlavy. Takže já se zdržím hlasování. Mrzí mne, že nemohu na to povídání.

    OdpovědětVymazat