čtvrtek 2. srpna 2012

Krize

Na prázdniny se těším kromě mnoha dalších důvodů i proto, že mám najednou prostor pro psaní. Nehoní mě žádné neodkladné povinnosti a mohu si psát do libosti. Nejlépe v noci, kdy je klid a mohu propsat klidně celou noc, jelikož nemusím brzy ráno vstávat. Takže propsat noc a prospat den.J Během krátkého okamžiku totiž okamžitě najedu na svůj oblíbený soví rytmus, ve kterém je mi dobře a cítím se v něm jako ryba ve vodě.
   Soví rytmus se dostavil, jako každoročně, ale psaní nějak stagnuje. Nejde to. Asi tvůrčí krizeJ. Prsty tuhnou nad klávesnicí, nápady jsou chaotické, příběh drhne. Nakladatel se asi stáhl do ilegality, prodej vázne, psaní vázne. Tak si raději  čtu nebo koukám na filmy, ať už dávno viděné pro osvěžení, či „novinky“ už dlouho čekající na svoji příležitost,čímž jsou z nich vlastně "stařinky,"ale i tak potěšíJ. Když se k tomu přidá prázdninově nečekaná únava a splín, připomíná to víc krizi celkovou než tvůrčí. Ještě že je to volno a je možnost to rozchoditJ. Třeba po horách nebo v jeskyních, nebo po děsivě  a stále více a více rozkopané Letné.J  Snad to do konce léta zvládnu i s tím psaním. Rozepsala jsem se  vlastně trochu až nyní,abych vzápětí s hrůzou zjistila, že je půlka prázdnin pryč! Tedy další splínJ
                A tak jsem jen zvědavá, co srpen nadělíJ
    I malý příběh by byl dobrýJ. Uvidíme, napíšemeJ

3 komentáře:

  1. Ach podobné tvůrčí krize znám, jenom s tím rozdílem, že nápady nechybí, jen chybí čas je realizovat. Možná coby "sovy", se jednou sejdeme někde na stejné větvi:-D
    P.S.
    děkuji za informaci o Letné, raději jsem ji včera vynechala v rámci nutných nákupů. Raději jsem se uchýlila k jiným a lépe dostupným prodejcům.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se na tu společnou větev docela těším:-).
    A Letná je letos v létě fakt peklo. A místo,aby se to zlepšovalo, je to zase horší. Do září proto radím vyhýbat se velkým obloukem.

    OdpovědětVymazat
  3. :-) tak aŤ je větev dostatečně silná a dlouhá :-) Vlezu si asi k vám :-)

    OdpovědětVymazat