středa 1. srpna 2012

Srmrtelná postel


  Je okurková sezóna a tak se do popředí zájmu dostane kde co. Mě na netu zaujala zprávička o pohledu zpět ze smrtelné postele. Ne, že bych se na ji zrovna chystala, ale jeden nikdy neví...
    Jakási australská ošetřovatelka si údajně sestavila žebříček toho, čeho její pacienti na smrtelné posteli nejvíc litují. Nu a tady je výcucJ. Abychom pak nelitovali i myJ. Když je ta okurková sezóna, tak abychom se měli nad čím zamysletJ.  
                                  Já se tedy snažím, ale ne vždy se to úplně zadaří:-)       
                                  Pět (údajně) nejčastějších výčitek na smrtelné posteli
1.      Abych měl (a) víc odvahy žít život podle sebe, ne podle očekávání druhých
2.      Přeji, abych netrávil (a) tolik času prací
3.      Abych měl (a) víc odvahy vyjadřovat své pocity a svá přání
4.      Abych byl (a) víc v kontaktu se svými blízkými a přáteli
5.      Přeji si, abych si dovolila být mnohem šťastnější


                                             Je to tak?




2 komentáře:

  1. Tohle jsem už před časem četla na Šťasném blogu a hned jsem o tom říkala manželovi i kolegyním v práci. 1, 3, 4 na mě rozhodně sedí a vyčítám si je také.
    Zajímavé, že.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to tak! Na mě sedí 1. Jen nějak nemůžu posbírat tu odvahu.

    OdpovědětVymazat