neděle 2. září 2012

Území krys


Pod tímto fakt pěkným názvemJ se ukrývá román z válečné Prahy. Nu,  je to označení dost výstižné, ale i tak(nebo právě proto) mě to moc nelákalo. Ona je pravda, že název prodává a je polovina úspěchu, a tak se  Území krys netěšilo mému zájmu. Ale knihu jsem dostala, a darovanému koni na zuby nekoukejJ, tudíž jsem ji rozbalila, ba i do četby se pustila. A ona byla zajímavá. Autora jsem neznala a na fotce na mě sympaticky nepůsobil (snad se neurazí, pokud by sem náhodou zabloudil). Ale sama vím, co je to být nefotogenický, tak na fotku jsem nehleděla a hezky pěkně četla. Je to román veskrze napínavý a dokonale zachycuje atmosféru strachu v Protektorátu. A protože sama s tímto obdobím literárně koketuji, zajímalo mě autorovo pojetí. Líbilo se mi, že to není pohled černobílý a že je co číst.  Navíc se četlo dobře a rychle. I konec měl zajímavou pointu. Prostě, zajímavé území krys.
                                          

Žádné komentáře:

Okomentovat