středa 31. října 2012

Halloween

Halloween to tedy dnes večer nebyl, byť strašidelné trochu ano. Zejména proto, že šlo o novou záležitost, že přednášející předem moc nekomunikovali, takže jsem do poslední chvíle netušila, zda dorazí. Dále jsem bojovala s urputným virem, který mě deptá už od víkendu, tudíž každý pohyb ve mně vzbuzuje reflex nauzey, a cítím se slabá jako moucha. Ale ten trapný zvyk, když už něco slíbím, tak to dodržím, mě prostě donutil. Asi se budu muset naučit místo plnění slibů (ne)poslat omluvný mail, je to mnohem jednodušší, než dodržovat slíbené, což se dneska nenosí. Ještě dnes jsem se tedy doploužila, abych dostála svým závazkům a diskuse mohla začít. Hlavní host byl Vojtěch Šustek, jemuž měl asistovat Vlastislav Janík, jehož jsem trapně zaměnila za Vlastimila,což se snažím nedělat,ale stalo se. Ale nakonec jsme se všichni úspěšně sešli a beseda mohla vypuknout. A vypukla, trvala do jedenácti hodin a kromě hostů se tam sešla i historická elita, pan Šustek,pan Čvančara, pan Stříbrný, prostě co host, to mistr svého oboru...Zajímavé a inspirativní to bylo. Fotky a zásadní myšlenky dodám zítra, dnes jdu doléčit svoji chorobu a ulevit svému hlasu, který pozvolna odchází. Nu, podzim...nebo možná spíš právě ten halloween, jsem skřípající, respektive skoro němé, strašidlo:-)
                                 





                                                

Žádné komentáře:

Okomentovat