čtvrtek 22. listopadu 2012

Cecílie



Cecílie je jen cvičný příspěvek, jestli vydrží. Ráno publikovaný text totiž zmizel a tak testuji, zda je to mezi židlí a klávesnicí, či zda je problém v éteru, tedy pro mě neřešitelný. A Cecilka, kterou sice žádnou osobně neznám, ale na její počest byly kdysi pořádány i taneční zábavy, se ukazuje jako vhodný testovací subjekt J

  A samozřejmě Cecílie, které tímto děkuji, odhalila, že problém je mezi klávesnicí a židlí. Můj fejetonek se důmyslně ukryl, ale nezmizel,(hurá) tudíž ho vydávám napospas nemilosrdným očím 

kritiků J

A díky Cecílii, které  jako patronce hudby (viz komentáře) poděkuji nějakou pěknou muzikou. Kterou si 

pustím, samozřejmě, ne, že bych ji sama provozovala. To by byl pro Cecílii spíš trestJ

Zároveň jsem objevila i některé komentáře, které se zase uschovaly do spamu. Samozřejmě jsem je z jejich

 spamového arestu osvobodila, čímž se omlouvám zejména Mutilovi,J a pustila je do éteru. To jsem tedy

netušila, co všechno objevimJ

1 komentář:

  1. Jitko,my slavíme sv .Cecílii jako patronku hudebníku,máme slávu v našem chrámovém zborku.To jen tak, krátké zdělení...Daja

    OdpovědětVymazat