neděle 23. prosince 2012

Kniha roku

Někdy je moje knihovna doplněna velmi akčně a rychle. Minulý týden byla vyhlášena anketa Kniha roku (škoda, že není mojeJ), a už ji mám! Dostala jsem ji jako dárek, o to víc si ji považuji, a už se těším na zajímavé čtení. Jako bychom dnes zemřít měli sice není vánočně proslazený příběh, naopak, ale i tak se do něj pouštím. A už první stránky mě přesvědčují, že je knížka si své vítězství zasloužila. Jde o příběh faráře Toufara, kterého umlátili komunisti v dramatu zvaném Číhošťský zázrak. Příběh se ale nezabývá oním tajemným pohnutím křížku, ale jde o celý život pana Toufara. Autor Miloš Doležal zde zachycuje jeho předchozí život, dramatickou cestu k vysvěcení i jeho působení jako kněze.  Příběh je doplněn velkým množstvím autentických fotografií, takže nabízí opravdu historický zážitek. Ježíšek byl letos mimořádně rychlý a hlavně vnímavý, tušil, že po knize budu toužit. A touha splněna ještě před čtyřiadvacátým.  S dobrým čtením jsou vždycky Vánoce hezčí,mohou klidně začít.J
  

                                                            

5 komentářů:

  1. Jitko tajně jsem doufala, že se o knize zmíníte:) Koupila jsem ji tatínkovi k Vánocům, je moc hezky zpracovaná. I já se těším, až ji začnu číst:)
    Přeji Vám krásné Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  2. Já ji snad taky najdu pod stromečkem.

    OdpovědětVymazat
  3. Majko, přeji tatínkovi hezké čtení, mně se kniha líbí. A Martě,ať ji také najde pod stromečkem, stojí za to. Hezké svátky přeji

    OdpovědětVymazat
  4. Ježíšek prostě ví o všem. A je hodný, že nečekal na cinkání zvonku. :)

    Přeji krásné Vánoce a zasloužený klid a mír.

    OdpovědětVymazat