středa 12. prosince 2012

Magické datum

Je to jen číslo, řeklo by se. Mnozí ale číslům připisují takové vlastnosti, jaké my, nematematici, asi nikdy nemůžeme pochopit. I když, ono asi nejde tolik o matematiku, jako spíš o mystiku a tajemno, což už mě bere víc. Anebo jen o snahu hledat někde něco co není J. Nebo je? Takové je zcela jistě dnešní datum. Magické až neobvyklé. Podobné seskupení čísel hned tak nezažijeme. 12. 12. 2012. Minimálně obřadní síně jsou dnes nabité snoubenci, kteří touží uzavřít manželství právě pod záštitou magického data. Asi doufají, že jim pak vydrží na věčné časy J. Anebo, to asi víc pánové, věří, že si to budou snadno pamatovat a nebudou v budoucnu zapomínat na výročí J.
Sama také dost věřím na čísla a jejich skryté významy, ale dnešní datum, byť mystické, mě překvapivě zanechává poměrně v klidu. To zítřejší třináctka je mnohem lákavější, byť nepřipadá na pátek. Ale uvidíme, třeba dnešní datum díky těm dvojkám a jedničkám, nakonec dokáže překvapit. A vzhledem k tomu,že konec světa je "plánován" až na konec měsíce, tak snad jen příjemně.
                                                    

1 komentář:

  1. Přiznám se, že dnešní datum mě nijak neoslovilo. Nebýt vás, ani jsem si to neuvědomila. A na konec světa jsem také úplně zapomněla! Proč já se tu honím s přípravami na vánoce!!!

    OdpovědětVymazat