čtvrtek 20. prosince 2012

Rande s nakladatelem

K adventním povinnostem,nutno dodat, že příjemným, patří i tradiční schůzka s panem nakladatelem. Přivedli jsme spolu na svět tři knihy a já pevně doufám, že příští rok spatří světlo světa další, tak je jistě o čem hovořit. Pravdou je, že najít skulinku v nabitém programu (víc jeho než mém, já vedu poklidný život bez dramatických vsuvek:-)), bylo dost obtížné,ale povedlo se. Sešli jsme se nad sklenkou dobrého vína s původní myšlenkou naplánovat něco na nový rok.Nakonec jsme práci nechali být a příjemně klábosili o životě, což je jistě daleko lepší varianta než rozebírat krizi na knižním trhu či další nepříjemné věci. I tak ale mohu zmínit, že pokud ještě hledáte něco pod stromeček, v produkci nakladatelství Jalna byste určitě něco hezkého našli. A to si ani nepřihřívám vlastní polívčičku,byť by mě samozřejmě nějaká koupě potěšila. Ale třeba milovníci Ameriky si přijdou na své. A nejen oni. Zkuste to. 
Třeba budu moci příští rok z tohoto místa odkazovat na svou novou knihu. Dnes jen zmiňuji, že setkání s nakladatelem bylo velmi příjemné, že jsem ráda, že ho mám, a že i přes stále panující krizi spolu spolupracujeme. 
Přesvědčte se sami:-)
             
                                                   

Žádné komentáře:

Okomentovat