sobota 19. ledna 2013

Surrealismus

Surrealismus mě baví.  Nejsem samozřejmě žádný znalec, ale tenhle styl prostě můžu. Proto jsem moc ráda za výstavu v mém oblíbeném domku J v Domě U Kamenného zvonu, kde je výstava z díla Jana Švankmajera. Pravda, některé jeho celovečerní filmy jsou jen pro otrlé povahy. A také mě všechny moc neberou. Ale jeho výtvarné počiny, rekvizity či animace mě baví. Ještě si pamatuji na výstavu Jídlo, kterou dělal ještě s manželkou. To mě tehdy docela dostalo. 
A stejně se mi libí současná výstava na Staromáku. Jeho kresby, koláže, frotáže plus dokumentace k jeho filmům (a nezbytné projekce) rozhodně stojí za vidění. Výstava bude do začátku února, takže vítaná příležitost, jak příjemně strávit nějaké nevlídné lednové odpoledne. Zajímavý zážitek, pro mě docela velký.
  

                                  

Žádné komentáře:

Okomentovat