středa 13. února 2013

Popeleční středa

.........Je tu, čas tedy skutečně letí. A teď by měl přijít půst, takový ten očistný,ten potřebuji jako sůl.
Zatím mám ale půst spíš myšlenkový, protože přesně za dva týdny mají vypuknout další Hovory o historii. A nápad ani přednášející nikde. Něco se tedy samozřejmě rýsuje, jistě v souvislosti v "vítězným"  únorem, nicméně jasné kontury to zatím nemá.  
Tak mě napadlo (vida, nějaký nápad přeci jen je), že se zeptám 
Vás. J
Mohu?
Vím, že moc bloggerů na naše přednášky do Kolbenky nechodí, jsme přeci jen dost z ruky. Ale to nebrání šíření nápadů a návrhů toho, co by Vás zajímalo z historie, co byste byli ochotni poslouchat, protože je to zajímavé, moc o tom nevíte nebo naopak víte a chcete si rozšířit vědomosti.  
Zpětně bude reportáž, takže ani ti, kdo nedorazí, o nic nepřijdou.
 Třeba Benešovy dekrety nebo osud Jana Masaryka.........?  

Najdou se i jiné nápady během dnešní Popeleční středy, respektive večera? Děkuji předem J
 Já tedy ovšem  už mám zřejmě půstJ

A hrůzu z fotbalového nájezdu na Letnou, zítra tedy vypukne nefalšované peklo. Jak já ten fotbal nesnáším..........

4 komentáře:

  1. ...a co mám říkat já...v lednici vychlazené šáňo, jahody... a v TV začne za pár chvil fotbal. Jak JÁ nesnáším fotbal !!!!

    Z jedné strany buďte ráda, blogaři strašně cvakaj foťákama :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Foťáky mi nevadí, vážně. To ten fotbal, to je skoro nenávist:-)
    Tak ať u Vás vyhraje to šampaňské a jahody:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem pro Benešovy dekrety:) A budu se moc těšit na reportáž i o jiných tématech.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě Benešovy dekretyr zozčílily během prezidentské kampaně, jsem na ně už alergická!Já jsem pro ztišení emocí v tom popelci a půstu...Daja

    OdpovědětVymazat